LOYALTY CARD - Univerzal d.o.o. The Home of Quality
Kompanija Univerzal se bavi proizvodnjom, veleprodajom i maloprodajom kancelarijskog i školskog pribora, reklamne i kućne galanterije kao i prodajom igračaka. Postojimo više od 35 godina i poslujemo kako u Srbiji tako i u inostranstvu.
Kompanija Univerzal praktikuje društveno odgovorno poslovanje, te podržava veliki broj humanitarnih organizacija i njihove aktivnosti u domenu zdravlja, nauke, sporta i ekologije.
Vizija Univerzala je da na globalnom nivou bude jedna od vodećih kompanija u proizvodnji i prodaji kancelarijskog i školskog pribora vrhunskog kvaliteta. Naš posao je da razumemo i pratimo potrebe naših potrošača i da uvek zadovoljimo njihova očekivanja kroz raznovrsnu ponudu kvalitetnih proizvoda koji su u skladu sa evropskim i svetskim trendovima
Ovom prilikom kompanija Univerzal Vam nudi da postanete član loyalty programa koji donosi pregršt pogodnosti.
LOYALTY PROGRAM
Univerzal loyalty programom nagrađujemo vernost i poverenje naših kupaca brojnim pogodnostima za još ugodniju i pristupačniju kupovinu.
KO MOŽE POSTATI KORISNIK Univerzal LOYALTY KARTICE?
Korisnik loyalty kartice može postati svaka punoletna osoba koja popuni pristupnicu putem obrasca u prodajnim objektima.
KAKO POSTATI ČLAN LOYALTY PROGRAMA U PRODAJNIM OBJEKTIMA?
U svim prodajnim objektima Univerzala i Octopusa možete pronaći pristupnicu, odnosno liflet koji je potrebno ispuniti. Nakon ispunjavanja lifleta na korišćenje dobijate Univerzal loyalty karticu.
KAKO KORISTITI Univerzal LOYALTY KARTICU?
Karticu možete koristiti prilikom kupovine u svim prodajnim objektima Univerzala ili Octopusa tako što na blagajni/kasi pokažete karticu kasiru.
POGODNOSTI Univerzal LOYALTY KARTICE
Na loyalty kartici koju dobijate beleže se i sabiraju sve naredne kupovine.
Svaka kupovina ovom karticom donosi Vam bodove koji se beleže i sabiraju.
Važno je znati da prilikom svake kupovine i pokazivanja kartice dobijate popust. Popust je jasno i vidno naznačen na svakom prodajnom mestu.
Popust se može menjati i obaveštenje o svakoj promeni ćete dobiti na email. Takođe na sajtu www.uni.rs će biti istaknuta informacija o veličini popusta.
GDE MOŽETE ISKORISTITI POPUSTE?
Stečeni popust možete iskoristiti prilikom kupovine u prodajnim objektima Univerzal-a i Octopus-a na teritoriji Republike Srbije. Popust se ne obračunava na artikle koji su već na akcijskom popustu ili sa već sniženom cenom. Cene sniženih artikala su istaknute na žutom papiru.
Popust se takođe ne odobrava na kupovinu udžbenika.
GUBITAK Univerzal LOYALTY KARTICE
U slučaju gubitka ili krađe Univerzal loyalty kartice korisnik je obavezan prijaviti nestanak iste na broj telefona +381 21 6403 211. Nakon toga, korisniku će se dodeliti nova zamenska kartica na koju će biti prenete sve do tada ostvarene pogodnosti.
BUDITE U TOKU S NAJNOVIJIM INFORMACIJAMA
Potpisivanjem pristupnice postajete korisnik Univerzal loyalty kartice, usaglašavate se sa svim uslovima navedenih pravila te pristajete da primate promotivne i informativne materijale Univerzal-a do momenta kada se ne odjavite sa email liste.
Za sva dodatna pitanja, možete nas kontaktirati na email: office@uni.rs ili putem broja +381 21 6403 211.
OPŠTI USLOVI ZA IZDAVANJE I UPOTREBU PROGRAMA LOJALNOSTI
Uslovi definišu izdavanje i upotrebu kartica lojalnosti, čiji je izdavalac i vlasnik Univerzal d.o.o. (u daljem tekstu: “Univerzal”), Bulevar vojvode Stepe 60, matični broj: 08281025, PIB: 100237167.
Korisnik kartice je punoletno lice, koje je popunilo pristupnicu za dobijanje kartice lojalnosti u maloprodajnim objektima, koji posluju u sastavu Univerzal d.o.o. Prodaja robe u okviru programa lojalnosti predstavlja poseban prodajni podsticaj gde Univerzal pod jasno definisanim uslovima određenim pogodnostima nagrađuje kupce za njihovu vernost. Nakon registracije kupac dobija loyality karticu, na kojoj mu se beleže i sabiraju naredne kupovine. Kartica lojalnosti se izdaje na ime i samo je ovlašćeni korisnik može koristiti i ostvarivati popust po tom osnovu. Ukoliko karticu lojalnosti ne koristi ovlašćeni korisnik, čije je ime naznačeno na kartici, popust neće biti obračunat, a ukoliko postoje učestali pokušaji nepravilnog korišćenja kartice lojalnosti, Univerzal zadržava pravo da karticu lojalnosti blokira, nakon upućenog upozorenja korisniku kartice.
Ukoliko je kartica lojalnosti ukradena ili oštećena, korisnik je dužan da se javi kompaniji Univerzal, na e-mail office@uni.rs, nakon čega će mu konkretna kartica biti blokirana, a nakon popunjenog zahteva, biti izdata nova kartica. Ukoliko Univerzal primeti da se kartica koristi neovlašćeno ili da je došlo ili dolazi do zloupotrebe kartice, ima pravo da konkretnu karticu blokira. Univerzal zadržava pravo izmene uslova korišćenja, što korisnik može proveriti pregledom uslova korišćenja na veb-stranici www.uni.rs. Podaci o ličnosti korisnika kartice se obrađuju u skladu sa važećim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, što je definisano Politikom privatnosti Univerzala-a.
Univerzal napominje da se kupovine na karticu lojalnosti ne mogu ubeležiti naknadno, već samo tokom stvarnog procesa kupovine.