Insights X otvorenih vrata od 5. Do 7. oktobra, tradicionalno je posetila i novosadska kompanija Univerzal. U prijatnom ambijentu Arene sajamskog brenda susreli su se vodeći dobavljači i proizvođači brendova.
Redovnim izlagačima u okviru Insights X organizacije, jedinstveni koncept prezentacija koje sajam promoviše dugi niz godina je dobro znan.
Tako se ove godine u hali 10 na veoma atraktivnoj poziciji našao i štand kompanije Univerzal.
Iz utisaka koje su nam preneli jasno je da Univerzal insistira i na modernizaciji u poslovanju ali i na negovanju drugih tradicionalnih načina prezentacije, a to potvrđuje izgled štanda u čiju je izradu i dizajn tim uložilo mnogo truda. Sajam je idealna prilika za edukaciju potrošača i veoma smo zadovoljni kako smo odgovorili na ovogodišnji poziv, ističu iz Univerzala.
Izgled štanda ispratio je i poruku koju je kompanija želela da pošalje. Akcenat je stavljen na rebrendiranje i redizajn u novi i osveženi brend Octopus by Univerzal.
Prepoznatljiva plava boja koja prati ovaj brend dominirala je i na samom štandu i time načinila sklad boja svih podbrendova: Octopus educational, Octopus professional, Octopus creative, Octopus Extreme ,Octopus Party i Octopus Art.
Štand je svojim izgledom doneo mnogo pozitivnih reakcija te su tako već dobro poznati kupci, izlagači koji ma je Univerzal odavno poznat i drugi posetioci, uputili komplimente, a neki su procenili da je ovaj štand bio najlepši do sada.
Octopus educational grupa proizvoda ostavila je snažan utisak na posetioce, a plenila je kvalitetom na koji su se kupci navikli već dugi niz godina. Dali smo odgovor na snažan Back To School segment, ističe Danijel Jovanović, menadžer sektora za izvoz.
Octopous educational je u prvi plan pozicionirao top artikle iz grupe kao što su grafitne olovke, drvene boje, flomasteri, tehničke olovke, voštane boje... U okviru Octopus Educational izložili smo 7 kolekcija svezaka od kojih se veoma istakla Blossom kolekcija.
U traganju za novinama i trendovima za iduću godinu, svakako je Octopus by Univerzal brend privukao pažnju mnogih posetilaca ali ono što je ostalo nepromenjeno i uvek isto kada su proizvodi kompanije Univerzal u pitanju, to je da su svi proizodi zadržali PREMIUM kvalitet.
Zadovoljni smo reakcijom klijenata i prihvatanjem novog dizajna i brenda, ističe Branko Mrdalj, menadžer nabavke.
Octopus professional grupa proizvoda povela je izložbu na štandu kompanije Univerzal u pravcu profesionalizma i kvaliteta i kao takva dominirala u ovoj postavci. Izloženi su: heftalica, klamarica, spajalica, etikete, nalepnice….
Octopus creative deo štanda preznetovao je preko 60 artikala, a veliko iznenađenje posetilaca je bilo kada su uvideli da kreativni program broji preko 200 artikala.
Kompanija Univerzal plasira proizvode Octopus by Univerzal brenda na evropsko tržište već dugi niz godina, a konstatnu prisutnost kao i napredak održava usavršavanjem, održavanjem kvaliteta i nastupom na sajamskim manifestacijama kao što je Insights X.
Zdovoljstvo nam je biti deo ovakve sajamske manifestacije. Koncept susreta, razmene iskustva, stvaranje novih poslovnih konekcija, profesionalni rast kroz inventivnost i kvalitet i sve to na jednom mestu, zaokružen je prezentacijama izlagača.
Svi izlagači imali su kvalitetan i profesionalan nastup. Produktivna diskusija je bila deo svakodnevnice ovih nekoliko dana. Mogli su se naslutiti i tredndovi za iduću godinu.
Veoma smo zadovoljni našim proizvodima i novinama koje smo ponudili kao i dizajnom štanda koji je ispratio misiju i viziju kompanije Univerzal , ističu iz menadžmenta.